آسوده بخواب

جایی همیشه خالی

وبلاگ اختصاصی و رسمی هانیه سیدمردانی ( دفتر ترانه ها)
آسوده بخواب

بخواب

آسوده از هر آنچه اتفاق می افتد


آسوده از هر آنچه اتفاق خواهد افتاد


من بیدار خواهم ماند


تا خود صبح


تا ساعتی که خورشید چشمانت را باز کند ، بیدار خواهم ماند


برای تشکر نیست


من دوست دارم که دوستت داشته باشم


من دوست دارم برایت بیدار باشم


بیدار خواهم ماند


آسوده بخواب


آسوده تر از هرآنچه فکرش را می کنی...


#هانیه_سیدمردانی



نظرات شما عزیزان:

gelare
ساعت15:58---3 فروردين 1395


سپیده
ساعت15:52---3 فروردين 1395
الهی اونقدر بخندی که صدای خنده هات بشه زیباترین موسیقی کائنات
الهی روزیت اونقدر زیاد بشه که امیدی باشی برا رسوندن روزی خیلیا
الهی همیشه تنت سالم باشه و عاقبت به خیر بشی
الهی که خدا همیشه هواتو داشته باشه
این دعای آخرین روز سال 1394 از طرف من به همگی
سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 اسفند 1394برچسب:خواب , بیداری , عاشقانه , هانیه سیدمردانی , متن کوتاه , مینیمال , جایی همیشه خالی,ساعت2:36توسط هانیه سیدمردانی |